Veckans träningsplanering

Supervarma helgen över, måndag och varmt regn faller ner. Har haft en riktig superhelg, men det har inte blivit någon träning och det ska bli skönt med ett pass på gymmet idag. Med fem veckor kvar till AIM gäller det att lägga på nästa växel i träningen, härligt att ha ett mål att träna mot för en gångs skull! Har ju lite oplanerat vägt bort löpningen för rolig mountainbike, men nu är det dags att ta tillbaka löpningen i programmet och sätta milen innan AIM.

Så här ser min träningsvecka ut:

  • Måndag: Gym överkropp (bröst, axlar, biceps, triceps, mage)
  • Tisdag: Löpning 5 km
  • Onsdag: Gym ben & rygg
  • Torsdag: Löpning 8 km
  • Helgen om tid & lust finns: Löpning backintervaller

Vad gör du? Har du semester, är du kvar på jobbet och vad är dina träningsplaner i veckan?

mountainbike

0

2 comments

  1. Har också löpning inplanerat i veckan. 2 st 5-7 km-pass och ett långdistans på 24 km. Frågan är om mina benhinnor går med på det.

    0
    1. Låter som en bra vecka! Hoppas att benhinnorna vill, ta det försiktigt så du inte skadar dig! :)

      0
Write a response

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close